Táborová kronika psaná dětmi 2023

Táborová kronika 2021

8. Den

Dnes jsme se probudili do deště, tak pospali bychom si ještě. Přesto jsme zvládli rozcvičku a u toho jsme si poslechli veselou písničku. Po snídani přišly workshopy na řadu, měli jsme dramatický kroužek, deskové hry a nějakou parádu. Jelikož hodně pršelo tak jsme se vrhli na hraní kostek a binga a hledali jsme největšího kinga. Tábor byl hned plný mimů, když jsme hráli pantomimu. Na oběd jsme si dali knedlíky, ať uspokojíme i největší jedlíky. V odpoledním klidu jsme úkol splnili a kýblem vody jsme se polili. Dnešní VTH jsme měli s petkama, cílem bylo propichovat a díry opravovat lepkama. Po ducháči jsme síly dobili, na večeři byly totiž tortily. Některé z nás udolali bacily, jiné mafiáni zabili. Dnes toho bylo opravdu už moc, tak už vám přejeme dobrou noc.

7. Den

Dneska je neděle a všechny skupinky se radují, že se mohou vyspat. Jenom my červení jsme museli vstávat dříve, abychom ostatním nachystali snídani. Dnešním dnem nás opět provedla Eliška. Začali jsme rozcvičkou jako ostatní dny. Klíšťata a hygiena je samozřejmost. Snídani, kterou jsme chystali, všem bodla a nabrali z ní spoustu energie. Po snídani následovala ne pro všechny oblíbená činnost a to škrábaní brambor. Náš tým jen tak nic nezastaví, a proto jsme se po bramborách pustili po hlavě do vybíjené. Ze začátku se docela dařilo, ale potom nám začali docházet síly. Po vyčerpávajícím turnaji na nás čekalo VTH. Po obědu se jen zaprášilo a čekalo nás nádobí. Po zbytku odpočinku bylo další VTH ve kterém se nám dařilo. V duchovním programu nám Marki odhalila tajemství modlitby a bible. Po večeři už to všichni znáte. Tak sladké sny všem.

6. Den

Máme tu 6️⃣. den a my už umíráme. K tomu nás dnes Marki vyslala na výlet. Po cestě jsme měli připravenou sadu úkolů. Ale naše skupina polovinu kartiček nenašla.😂 Stezka byla značená fáborky a v polovině výletu nás čekala opékačka buřtů. 🔥 Po návratu, byly na programu zábavné hry a duchovní program s chvilkama. Na večeři byly výborné těstoviny se sýrovou omáčkou a kuřecím masíčkem.🍗🐤 Po táboráku nás čekala hlídka kde nám málem Viktor usnul. 💤😴 Do postýlek jsme se dostali ve 2 ráno. Zítra nás čeká nový den, a tak přeji sladké sny.

5. Den

4. Den

3. Den

Milí rodiče, dnešní den začal nepříjemným ⏰ v 7:00 ráno. Všichni byli rozespalí 😴 po nočním VTH, ale rozcvičku, hygienu a klíšťata jsme zvládli bez potíží. Na snídani jsme načerpali spoustu nové energie a připravili jsme se na následující VTH. Po dlouhém VTH nám vyprávěl vedoucí Vláďa biblický příběh o Nikodémovi. Příběh byl ztvárněn scénkami. Vyhládlo nám a těšili jsme se na výborný oběd, který jsme kuchařkám patřičně pochválili. Po vydatném vepřu, knedlu a zelu na nás čekali služby.

Hurá do vody nebo do 🎪 pro vytoužený odpočinek !!! Odpolední klid skončil a všichni jsme netrpělivě čekali na workshopy. Překvapením však bylo, když do tábořiště přijeli hasiči 🚒.

Dozvěděli jsme se zajímavé, ale také užitečné rady při podávání první pomoci. Zkusili jsme jaké to je stát v první linii a hasit požár 🧯👨‍🚒🔥, oživovat zraněného nebo hodit záchranné lano tonoucímu.

V 18:00 nás čekali toustíky 🥪 pro naše hladová bříška. Umytí a voňaví usedáme k táboráku při kterém nás čeká real talk show ve které jsou vedoucí dotazováni na otázky o Bohu.

Unaveni a spokojeni uleháme do postýlek a já už jdu taky. Tak zase zítra drazí rodičové.

Sladké dny 💋.

2. Den

Ráno

Vítáme vás ve hře Jumanji, dnes už se pojede opravdu naplno. Poprvé v tomto roce byl budíček a musím říct, že jsme se všichni pořádně protáhli. Samozřejmě, že i služby byly v provozu. Pořádně jsme se nasnídali a pak nás čekala naše oblíbená  soutěž, brambory.

Dopoledne

Později jsme si zahráli turnaj v ringu, byl to velice napínavý souboj. Za tu dobu jsme vyhládli, takže jsme byli opravdu vděční za rybu a brambory.

Odpoledne

V odpoledním klidu jsme mohli jít ke splavu se vykoupat a schladit, protože bylo opravdu teplo. Když odpolední klid skončil, zahráli jsme si vodní VTH

( Velká táborová hra). Po vyčerpávajícím VTH jsme si zahráli menší soutěž na jednotlivce. Jako vždy následovala sprcha, hygiena a večeře. Pomalu se den schyloval ke konci, ale proto nás to zdaleka konec nebyl. Po tradičním táboráku jsme si zahráli mafiány. Čekali jsme než se setmí a pak mohlo začít noční VTH.

1. Den

Ahoj rodinko, právě jsme se po dlouhé cestě vlakem a dvoukilometrové trase, převážně lesem, ocitli ve hře Jumanji.

Nejdříve jsme se museli seznámit s našimi protivníky a po těžkém boji jsme se poprali s výborným obědem. Po obědě jsme se dozvěděli v jaké jsme vlastně uvízli hře. Když jsme přečkali nějaký čas v přírodě, večeře nám doslova spadla z nebe.

Jak se říká, s písní jde všechno lépe, takže se rozdělal oheň a šlo se zpívat.

Abychom tady nějak společně přežili, vedoucí určili pravidla, podle kterých se všichni řídíme.

Byl to opravdu unavující den, a tak jsme kolem desáté hodiny všichni  padli do postelí a usnuli.